Vraag, melding, klacht of suggestie?

Vraag, melding, klacht of suggestie?

De komende jaren gebeurt er veel in het Stationsgebied. Er worden loop- en fietsroutes omgelegd, woningen en winkels zijn soms moeilijker bereikbaar en het slopen en bouwen kan voor overlast zorgen. Wij vragen hiervoor uw begrip en doen ons best om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Wij weten en zien niet alles en natuurlijk gaat er wel eens wat fout zonder dat wij dat direct in de gaten hebben. Heeft u een reactie, klacht, melding of suggestie: laat het ons weten. U kunt ons bereiken via onderstaand formulier. Wij gaan ermee aan de slag en u krijgt zo snel mogelijk antwoord.

Wanneer u schade heeft door de bouw van de OV-terminal Utrecht Centraal kunt u deze melden via Publiekscontacten van ProRail op telefoonnummer 0800-7767 245 of via deze link.

Wilt u liever persoonlijk een melding doorgeven? Dat kan via telefoonnummer 030 - 286 9650. Ook voor spoedmeldingen is dit nummer buiten kantoortijden te bereiken.









Het betreft een:


Heeft u er bezwaar tegen om gebeld te worden bij eventuele onduidelijkheid?

Hoe wilt u bericht worden over de afhandeling van uw melding/klacht? *